آموزش مرحله به مرحله ثبت نمره مدرس

1397/04/03 13:07

1. پس از ورود به سامانه با نام کاربری و رمز عبور، وارد صفحه کاربری خود می شوید. اخبار موجود در صفحه را پس از مطالعه بسته و وارد قسمت بعد می شوید.

http://s8.picofile.com/file/8330027850/3.jpg

2. در میزکار خود گزینه امور آموزشی را انتخاب نمایید.

http://s8.picofile.com/file/8330027892/4.jpg


3. سپس گزینه ثبت نمرات را انتخاب کرده و وارد صفحه بعد می شوید.

http://s8.picofile.com/file/8330027900/5.jpg


4. گزینه ادامه را کلیک نمایید.

http://s8.picofile.com/file/8330027918/6.jpg


5. درس مورد نظر خود را بر اساس شماره گروه و کد درس (در ابلاغ امتحانی و لیست نمره مشخص شده) انتخاب نمایید و جهت ثبت نمره گزینه ی پایان ترم را انتخاب کنید.

http://s8.picofile.com/file/8330027934/7.jpg



6. در ستون مربوط به پایان ترم نمره نهایی دانشجو را که مجموع نمرات کلاسی، میان ترم، پروژه و پایان ترم می باشد ؛ وارد نمایید. درصورتی که دانشجو در جلسه آزمون غیبت دارد در قسمت وضعیت نمره استاد گزینه غیبت موجه را انتخاب نمایید.

http://s8.picofile.com/file/8330027950/8.jpg


7. پس از ثبت تمام نمرات درصورتی که نمره از نظر شما نهایی می باشد گزینه ی لیست دائم (لیست نمره نهائی و غیرقابل تغییر) را انتخاب نموده

و در صورتی که نمره موقت می باشد گزینه ی لیست موقت را انتخاب نموده و گزینه ثبت را کلیک کنید.

http://s8.picofile.com/file/8330028034/11.jpg


8. جهت تجدید نظر در نمرات می توانید از قسسمت تجدید نظر نمرات تغییرات را در نمره اعمال کرده یا رد کنید.

http://s8.picofile.com/file/8330027900/5.jpg


9. پس از نهایی شدن نمرات حتماً می بایست لیست نمره ی نهایی را تحویل مسئول امتحانات دهید.

استفاده از مطالب و اخبار پورتال با ذکر منبع (آدرس صفحه) بلامانع است